Основні переваги використання блокувань диференціалів:
• Покращене зчеплення: блокування диференціалу дозволяє краще використовувати потужність приводу, рівномірно розподіляючи зусилля на колеса, забезпечуючи краще зчеплення на складній місцевості.
• Покращений контроль: завдяки можливості блокування диференціала водій отримує більший контроль над транспортним засобом, що особливо важливо в екстремальних умовах бездоріжжя та підвищує безпеку пасажирів.
• Захист компонентів: покращуючи зчеплення з дорогою та керованість, блокування диференціалів також може допомогти зменшити знос інших компонентів трансмісії, що призведе до збільшення довговічності та економії в довгостроковій перспективі.
Незалежно від моделі позашляховика, наші блокування диференціала створені для максимальної ефективності та довговічності та підходять для ралі, де надійність є ключовою. Завдяки цьому ми забезпечуємо нашим клієнтам надійність і довговічність навіть у найскладніших польових умовах. Наша компанія приділяє велику увагу дослідженням і розробкам, щоб забезпечити наших клієнтів продукцією, яка відповідає найвищим стандартам якості та технологічним стандартам.
Пневматичне 100% блокування диференціала, сумісне з блокуванням RD180
Підходить для автомобілів;
• Передня вісь R180A - Nissan Navara, Terrano, D21, D22 - автомобілі 1986-15 років випуску - дискове колесо кріпиться 8 болтами
• Передній міст R180A - Nissan Pathfinder R50, WD21 - автомобілі з 1986 по 2005 рік випуску.
Дискове колесо кріпиться за допомогою: 8 гвинтів
Діаметр валу: 27,8 мм (1,09 дюйма)
Кількість шліцьових зубів: 27
Для правильної роботи потрібен повітряний компресор.
Індекс: РД 182
Модель Navara | NP300 |
Місце встановлення | зад |
Тип блокування | електрична |
Кількість шліців | 30 |
Виробник блокіровки | HF |
Самовивіз:
Кур'єр:
Ми доставимо цей товар кур'єром служби доставки Нової Пошти
Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.