Історія українського трофі-рейду: 2000-2009 роки

Історія українського трофі-рейду: 2000-2009 роки

З початком 21 століття, розпочався і новий етап розвитку українського трофі – рейду, як спортивної дисципліни. Саме період з 2000 до 2009 – став перехідним:  із любительського виду спорту до професійного.

У 2000 році, представник компанії Неміроф Дмитро Шевченко, ініціював змагання – «Неміроф трофі». Захід став наймасштабнішим офф – роуд заїздом в Україні. Змагання проіснували до 2007 року. Особливістю Неміроф трофі стало те, що участь у заїзді брали не лише позашляховики, а ще й спортивні авто. Саме тоді в Україні розпочався поділ на тих, хто любить швидкість і на тих, хто не може жити без бездоріжжя.

У 2007 році офф – роуд перейшов на інший етап. З’явилися технічні критерії , без яких позашляховик не допускали до участі у змаганнях. Раніше, аби стати учасником рейду достатньо було приїхати на своєму повсякденному автомобілі.

В 2007 році, у рамках фестивалю OffroadFREEFEST, відбувся заїзд «Чорна вода». Організатори змагання прописали чіткий регламент участі та заїзду. Головною метою заходу було продемонструвати, що провести заїзд вищого рівня складності у столичному регіоні – цілоком реально. Для цього організатори проклали трасу з усіма офф – роуд елементами: болотом, ярами та бродами. Після перших змагань у цій локації – болото «Чорна вода» стало найбільш популярним місцем серед власників позашляховиків. Протягом наступних десяти років там регулярно влаштовували зустрічі, фестивалі та дружні заїзди.

У 2007 році також з’явилися і інші трофі – рейд змаганя. Заїзд у Карпатах  - «Горган трофі», «Самарські нетрі» - Дніпропетровщина. На Харківщині розпочали проводити «Karmageddon» - заїзд позашляховиків тривалістю в 24 години. Тоді він отримав звання найскладнішого, адже учасники змагалися цілу добу, без сну та відпочинку. Такий формат був абсолютно новим в українській офф – роуд спільноті.

На 2008 рік припало «народження» ще одного заїзду – «АТЛ трофі». Цей заїзд виділився рекордною протяжністю траси – 250 кілометрів.

2009 рік став важливим у історії українського трофі- рейду, адже відубвся перший кубок ФАУ (Федерації автомобілістів України). Автомобілісти, які брали участь у трофі- рейдах отримали ліцензії та офіційно стали спортсменами, а не аматорами. Регламент передбачав поділ на категорії, тому позашляховики, квадроцикли та аматорів оцінювали окремо.

Продовження у наступній частині.

Можливо вас зацікавить

Немає відгуків

Залиште відгук

Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити відкуг!
Scroll

Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.