Фільтр
Артикул:: RD205
Наявність: В наявності
Артикул:: HFRD88
Наявність: В наявності
Артикул:: ET206-26
Наявність: нема в наявності
Важко переоцінити необхідність примусового блокування диференціала для позашляховиків 4х4 Suzuki . Для любителів виїздів на бездоріжжя наявність такої блокіровки не просто питання – застрягне або проїде машина «слизьке» місце. Але й питання безпеки – на крутому спуску просковзування одного з коліс може обернутися викиданням авто з дороги, на узбіччя.
Якщо одне колесо потрапляє в яму, закопалось в грунт, або застрягло, то весь крутний момент починає передаватися на ті колеса, на котрі навантаження менше. А саме те колесо, яке повинне обертатись, щоб виїхати з перешкоди, обертатися не зможе. Блокіровка диференціала примусово розподілить крутний момент рівномірно між двома колесами на осі.
Блокіровка диференціала встановлюється на будь-який з мостів - передній або задній. Можна встановити на обидва, якщо є фінансова необхідність. На задньому приводі позашляховиків все частіше встановлений самоблок ще з заводу, в такому випадку можна придбати примусову блокіровку переднього привода. Якщо ж на задньому приводі нічого немає, то краще ставити задню пневмо блокіровку.
Любителі подорожей по гірському бездоріжжю знають, що специфіка такої їзди відрізняється від поїздок по рівнинній місцевості. Навантаження на передній привід тут вище. Особливо на слизькому спуску важливо контролювати рівномірне обертання коліс передньої осі.
Вибираючи блокіровку диференціала на свій позашляховик, купуйте продукцію перевірених виробників. Це складний механізм, який працює під великим навантаженням, що потребує високої якості виготовлення внутрішніх деталей пристрою.
Цей сайт використовує cookies. Ви можете змінити налаштування cookies в своєму браузері. Дізнатись більше.